De datum is bekend!! - Reisverslag uit Nijeveen, Nederland van Max en Heleen - WaarBenJij.nu De datum is bekend!! - Reisverslag uit Nijeveen, Nederland van Max en Heleen - WaarBenJij.nu

De datum is bekend!!

Door: MaxenHeleen

Blijf op de hoogte en volg Max en Heleen

11 Oktober 2011 | Nederland, Nijeveen

Eindelijk is het dan zover, de datum is bekend. Ik vlieg op dinsdag 18 oktober om 8.20u naar Sint Eustatius, nog leuker: dan vlieg ik naar Max.

Max zit er al een aantal weken en nu mag ik dan ook die kant op.
Door middel van deze site zullen we jullie op de hoogte houden van onze belevenissen!

  • 11 Oktober 2011 - 14:12

    Carina:

    Max en Heleen,

    Eindelijk mag je weer naar Max!!
    Ik ga jullie zeker volgen. Veel plezier met z'n 2en.

    Liefs Carina


  • 11 Oktober 2011 - 16:52

    Rianne:

    Heey!!

    Nog eventjes en dat is het eindelijk zo ver voor jou......Naar Max!!!
    Ik zal jullie verhalen ook zeker gaan volgen :) Maar eerst deze week nog even genieten van alle familie en vrienden!

    Liefs Rianne

  • 11 Oktober 2011 - 17:12

    Judith:

    Aftellen....
    Spannend maar vooral fijn dat jullie dan weer samen zijn en samen daar het avontuur aangaan!

    Liefs Jeroen en Judith

  • 11 Oktober 2011 - 18:25

    Anja:

    Ik heb me aangemeld hoor! Ben heel benieuwd naar jullie verhalen. Geniet ervan. Keep us in touch! :-)

    Kuss Anja

  • 11 Oktober 2011 - 18:30

    Hai Die Hai:

    De laatste dagen in Nijeveen, je vertrouwde bedje en iedereen nog een keer bij langs om een laatste kopje koffie en je verhaal doen.
    Spannend meid, maar ook reuze top dat jullie dit avontuur aangaan! Straks lekker op weg naar Max en heel veel dingen samen gaan meemaken en wat zien van de wereld! Keep us posted!

    Groetjes Esther en co!

  • 12 Oktober 2011 - 18:51

    Janneke:

    fijn dat je dan lekker naar Max mag, het is allemaal wel snel gegaan he?
    jij bent natuurlijk allang blij dat je dan weer bij hem bent!
    ik vind het echt super knap dat jullie samen dit avontuur aangaan!
    Geniet nog ff van je familie vrienden!
    ik ga je verhalen zeker lezen!
    liefs Jans

  • 14 Oktober 2011 - 15:58

    Fenneke :

    Natuurlijk meld ik me aan en zou ik al jullie verhalen lezen!!!!

    Liefs

  • 17 Oktober 2011 - 16:10

    Ro:

    he zusje,
    nog een paar uurtjes en dan is het zover...
    dan ga je het avontuur aan en nog belangrijker ..je gaat naar max. heel veel geluk!
    en max...jij natuurlijk ook!! zet em op daar saampjes.

  • 18 Oktober 2011 - 00:35

    Rianne:

    Heey!!

    Nog een paar uurtjes en dan is het eindelijk zover......
    Ik wil je een hele goede reis wensen en heel veel plezier samen!!

    Liefs

  • 20 Oktober 2011 - 06:44

    Judith:

    Ik wacht op de eerste zin.....
    ;-)

    Hoe is het???
    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijeveen

Max en Heleen

Actief sinds 11 Okt. 2011
Verslag gelezen: 329
Totaal aantal bezoekers 43015

Voorgaande reizen:

18 Oktober 2011 - 30 November -0001

Samen op reis

Landen bezocht: